La força del vampir recau en el fet que ningú creu en ell

dilluns, 31 d’agost del 2015

entrada 1130-2 (any 8)


Som una companyia excel·lent, sabem escoltar i dir les paraules justes, en certa mesura som encantadors, uns encantadors assassins, però amb encant que costa de trobar, moltes vegades la nostra indiferència és molt més atenta que moltes mostres d’interès d’altres, perquè en l’escala humana la mostra d’interès sempre cerca quelcom, sempre ve amb preu que un ha d’estar disposat a pagar, en canvi per nosaltres la indiferència requereix fins i tot de cert interès. Tenim l’eternitat i som infinitament curiosos així que no ens importa escoltar, a més sempre tenim la paraula justa després de milions de converses amb altres humans que eren força semblants a vosaltres, perquè en el fons els temes de conversa que us importen són força limitats, tot humà vol ser acceptat, vol acabar trobant algú a qui estimar, desitja amb tot el cor no acabar sol, i estarà disposat a cedir i vendre’s per tal d’aconseguit la seva fita. Ella va somriure “Que hi farem no hi ha ningú perfecte” vaig somriure sense poder-ho evitar, i més quan vaig caure que el concepte “perfecte” en la conversa volia dir que no hi havia ningú com ella esperava. La noia m’explicava els seus darrers desastres amorosos, de com els homes són una panda de cabrons amb només cinc o sis cops de malucs i uns gemecs histriònics i un semen amb mal gust, vaig somriure, ella seguia “Però que hi farem... ens haurem de donar més oportunitats”, no vaig poder evitar fixar-me amb un tipus que ens estava mirant, veient l’interès que mostrava el vaig assenyalar a la meva coneguda, qui després d’una ràpida ullada em va dir “Uis, però qui et penses que soc, deixa, deixa...” i aquí si que vaig riure “El que ets ja ho tinc clar, però a vegades les coses són així de senzilles, volem que ens estimi qui desitgem obviant estimar a qui vol que estimem quan aquest no ens agrada, i negant que això mateix pugui passar a la inversa...”, ella va apurar la seva copa “Encara no he arribat a aquell extrem, saps, possiblement ja no folllaré amb els tius que em vindria de gust fer-ho, però crec que encara no estic al nivell de tenir-ho de fer amb el primer que passi”, “El primer que passi, i que no et faci pes, perquè si te’l fes...”. Em vaig excusar anant a la barra de camí un grupet de cougar girls a la recerca de carn jove, panda de hienes amb la femella alpha amb un als penis per imposar-se a la resta, al passar pel seu costat les mirades, mirades que per una feminista serien del més normal, però que si les fessin un grup d’homes titllaria de mostra d’assetjament masclista, vaig somriure mentre demanava un parell de copes, les nits cada cop són més putes quan un creix, cada cop són més curtes i amb menys oportunitats, el valor o el preu decau en funció de l’edat, el que podies follar-te amb divuit no és el mateix que amb vint i molt menys que amb trenta, i arribada a la quarantena que algú vulgui follar amb tu és quasi un acte humanitari, vaig somriure mentre pagava a la cambrera i mirava a les hienes, reien de la cambrera per no plorar, en un intent de recuperar el que no es pot recuperar en els humans, el temps