La força del vampir recau en el fet que ningú creu en ell

dimarts, 25 d’agost del 2015

entrada 1126 (any 8)


La tipa va somriure “Què t’has cregut, penses que dirigir-te així a...” no va acabar la frase va sortir llençat caient un metres més enllà “No saps com em pot arribar a cansar... es pensa que pel fet que ens facin treballar junts acabarem junts... vols entrar?” em va assenyalar la porta de la masia, m’hi vaig dirigir, un cop a dins l’olor era fins i tot per a mi quelcom exagerat, hi hauria no menys de deu o quinze persones mortes, estirades per tota l’habitació les taques de sang decoraven les parets i els sobre, el terra era enganxifós “Vaja tot un festí pel que vec” ella va somriure, l’altre va entrar obrint la boca, un gest d’ella el va fer callar “Seu!” li va etzibar, el tipus va apartar una cadira mentre s’hi seia, ella va somriure “Saps?, sé com em mires, ens vam creuar deu fer ja uns quants segles, i des de les hores sempre he sabut quan erets a prop, sempre he notat com em miraves... tímid? Falta d’oportunitat?, et molesta tenir espectadors?” se’m va acostar i vaig veure el plaer en la seva mirada notant el seus pits, va somriure mentre el seu dit passava pels meus llavis “La nit és jove... un bon sopar, bona companyia, un xic d’acció, ja saps com acaba el tema...” la vaig agafar girant-la, la vaig empènyer contra la taula, el cop la va fer moure deixant al nostre voyeur encaixat, no la veia però segur que somreia, vaig apartar el vestit mentre em baixava el pantalons, veia les mans sobre la taula, no vaig tenir miraments, estava massa acostumada a ser tractada com una senyora, va deixar anar un gemec quan la vaig penetrar, es va moure mentre la vaig agafar pels cabells per tal que mirés al nostre convidat, va clavar les ungles a la taula deixant solcs en la mateixa, no vaig parar el ritme, just quan estava a punt vaig sortir per penetrar el seu anus, va intentar dir quelcom però vaig colpejar el seu cap a la taula, mentre la penetrava, ell va aixecar el cap passant la llengua sobre la taula, gaudint de les restes de sang, vaig notar com apretava l’anus i em massatgeava la meva polla, no vaig poder més i em vaig deixar anar, es va girar morrejant-me i deixant tastar la seva sang juntament amb la de la taula, va somriure apartant-se, en un salt va quedar sobre la taula es va acostar al nostre convidat “Obre la boca” aquest la va mirar sorpresa una punta de peu el va llençar a terra i ella li va saltar a sobre “T’has oblidat dels postres” li va dir seient sobre la seva cara i fent força, vaig tenir llàstima pel tipus, però era una dona a qui no se li podia negar res, i menys un petit plaer “Vull, que em deixis neta del tot, i no vull veure es a terra, així que ja saps que toca”, em vaig fer els pantalons “No hem acabat” em va dir mentre m’acostava, va agafar la polla meva pollar i se la va acostar als llavis somrient, aquest cop va ser ràpid ella es va aixecar escopint el que tenia a la boca a la cara del tipus que estava tombat, “Ara ja tens quelcom per explicar... quan tornem podràs dir com de bé t’ho has passat i no tinguis por que jo corroboraré cada una de les teves paraules, ara ves a fer-te una palla i no gemeguis més”, vaig somriure, dones com aquella en quedaven poques, i menys encara entre els meus, ella em va mirar somrient “Ha valgut la pena esperar?” “No, en realitat esperar ha estat tota una pèrdua de temps” ella va riure “No fa per tu ser un romàntic”