La força del vampir recau en el fet que ningú creu en ell

dilluns, 25 de juliol del 2011

entrada 899 (any 3)

Fa segles algú em va dir “El baixet diu que només la por i l’interès són les palanques que fan moure als homes, que vols que et digui... personalment crec que només la por i l’odi fan moure als humans..., i en certs casos valors com l’amor i la justícia són del tot qüestionables, com ens van dir ahir: conquista aquell poble, i després ja parlarem de com ho has fet...”, avui llegia i escoltava els comentaris de forces tipus sobre alguns actes d’aquest cap de setmana, i no em deixa de sobtar la interpretació que teniu els humans del concepte de “realitat”, de fet la vostra canviant mesura d’aquesta “realitat” que viviu, força lligada al concepte de “normalitat”, al llarg dels segles he conegut a forces tipus que avui en dia serien del tot menys normals, i per a qui vosaltres seríeu alhora de tot menys normals, i no trigareu vosaltres a dir que òbviament tothom del passat estava força equivocat i que vosaltres sou els que teniu la veritat absoluta, fet que porta a la conclusió que d’ací a uns anys vosaltres també semblareu una panda de subnopolles a la vista de qui hi hagi, però clar, això poc us importa perquè ja no hi sereu, i no correreu el risc que us pitin les orelles..., ahir parlava amb un conegut qui em va convidar a fer una copa, el tipus em va treure una ampolla de la nevera de la famosa “Vestal’s blood” que segons diuen és idèntica a la sang virginal de les vestals de no sé quin coi de temple, i per la noia que venia li va servir amb un somriure una ampolla de “Bloodiator...” que hauria de ser com la sang dels gladiadors amb un contingut d’hormones que només el paladar femení sap identificar i gaudir, després de mirar l’ampolla i fotre el primer glop quasi que retorno la primera sang que vaig beure... on ens hem de veure els vampirs, víctimes també de la publicitat enganyosa!, i a més sense xaxianunci de l’estiu que ens ho faci empassar, el tipus va somriure mentre ens recollia les ampolles “Ja ho veieu, i després es queixen que ens servim nosaltres mateixos la sang...”, vam somriure, com em van dir fa temps “Si vols sang afila els ullals...”, un cop al carrer la noia va dibuixar un somriure al veure la gent i em va dir “Només de veure tanta sang em foto molla, de fet és del tot indecent que n’hi hagi tanta i tan malbaratada... i ni ells arriben a saber el valor que té...”, el tipus que venia amb nosaltres va dir amb una rialla “Humà l’últim que s’alimenti!” mentre desapareixia entre la gent, la tipa em va somriure “Els vampirs primer, que nosaltres tenim certa facilitat per tal que els humans ens ofereixin la seva sang, i a més ens és fàcil d’obtenir quan la tenen concentrada en un sol lloc...”, vaig somriure mentre la veia desaparèixer, suposo que si les dones necessiten tardes de dones, i els homes dies d’homes, els vampirs també necessitem de tan en tan la nostra pròpia nit de vampirs...