La força del vampir recau en el fet que ningú creu en ell

diumenge, 18 de desembre del 2011

entrada 1016-3 (any 4)

Podria dir que m’ha despertat l’olor a cafè, però us enganyaria, ja feia estona que l’escoltava tafanejant i trafegant per la cuina, així que m’he aixecat tot just quan sortia amb el cafè, el tipus m’ha somrigut mentre s’acostava al balcó mirant el paisatge nevat… “Suposo que la gent hi deu veure cases nevades…”, “Però tu no…”, el tipus ha somrigut “Jo vec el que tu, clarament les cases on hi viu algú d’aquelles on no hi viu ningú tot observant les que tenen la neu fosa a les xemeneies d’aquelles que no…”, m’he anat a servir el cafè tot pensant que no és bona idea convidar a casa a tipus tan paranoics com aquell, i no he pogut evitar el somriure al recordar com cada cop que va a la perruqueria (sempre la mateixa i sempre l’atén la mateixa noia) quan aquesta li diu que tanqui els ulls que li repassarà les celles el tipus obre els ulls cada cop que la cadència de les tisores canvia, com ell diu “No em puc estar d’admirar-la…” tot i que en el fons ambdós sabem que ho fa per tal de veure si ella li vol treure un ull amb les tisores… el tipus m’ha tret dels meus pensaments amb una pregunta d’aquelles que no tenen resposta “I al final amb que ens quedem?” m’ha dit tot assenyalant la pantalla de l’ordinador “Per cert, vaja merda de blog… deus ser la vuitena plaga tu, bé el teu blog…”, no l’anava a contestar però suposo que algú que quasi mai es preocupa per ningú (encara recordo quan un dia vam veure com atropellaven un tipus i ell em va dir tot normal “Li deu haver fet mal…”) si et fa una pregunta com aquesta es mereix una resposta, he mirat la pantalla… el tema estava entre…

Something beautiful is happening inside for me
Something sensual, it's full of fire and mystery
I feel hypnotized, I feel paralyzed
I have found heaven
There's a thousand reasons
Why I shouldn't spend my time with you
For every reason not to be here I can think of two
Keep me hanging on
Feeling nothing's wrong
Inside your heaven

O…

In your room
Your burning eyes
Cause flames to arise
Will you let the fire die down soon
Or will I always be here
Your favourite passion
Your favourite game
Your favourite mirror
Your favourite slave

Anava a contestar quan el tipus m’ha dit “Un altre cafè?” i ha entrat a la cuina, el que m’ha fet somriure ja que m’he debatut entre l’alleugeriment de no tenir de respondre i la mala llet de veure lo poc que li importava la resposta, però com ell sap “Tothom menteix…”, i com a mostra la presentadora del noticiari que deia que aviat hi ha un coi de loteria que farà a gent milionària, del tot fals, pel que em sembla i el premi del dècim, com a molt farà la gent mil·lenària en euros… tot i que els humans sou animals de costums i deu sonar millor dir que un pot ser milionari de les antigues pessetes que no pas mil·lenari dels actuals eurets, així de rucs sou…