La força del vampir recau en el fet que ningú creu en ell

dilluns, 2 de maig del 2011

entrada 823 (any 3)

Avui ha sortit el rei lleó i només li faltava dir “He mort al llop, he mort al llop!!”, i un xic després he escoltat als esvalotadors de la teoria de la conspiració tot dient allò de “I el cos?”, i no he pogut més que somriure al recordar el que em van dir fa segles quan vaig preguntar el perquè de la dèria de tallar el cap als personatges que es buscaven, el tipus amb qui anava em va dir amb un somriure “Si, ja sé que fot mala olor i que amb el temps es deteriora... però no hi ha millor manera per demostrar que la feina està feta, si vols demostrar que has mort al llop res millor que portar la seva pell...”, i avui molt possiblement el llop estigui mort, però ni pell ni res, el tipus està descansant en el fons del mar (sense especificar) tot cercant les claus com diu la cançó infantil, això o adoctrinant a l’Ariel tot fent una amanida de cranc amb el Sebastian... o fins i tot, i passats els anys podran recuperar el hit parade “No estaba muerto, estaba de parranda...”, perquè no em negareu que en ments malaltisses es pot dibuixar la teoria de la conspiració de com fer desaparèixer a algú, que podrà jubilar-se al costat de l’Elvis i la Marilin tot veient al Bruce Lee fent de les seves mentre el gran Jimmy toca la guitarra i el Jim es lia un peta... li estava donant voltes al tema quan m’he trobat a un conegut que se’n carrega de parcs i jardins, el tipus estava passejant prop d’on treballo tot mirant els arbres, m’explicava que han rebut queixes i que es volen replantejar el tallar els arbres i plantar-ne de nous, com ell diu “Els arbres són un mal negoci, un cop plantats viuen molts anys, així que de tant en tant els hem d’arrancar per donar negoci als de sempre... i ara amb el tema de les al•lèrgies...”, total que algú té una al•lèrgia i està en el dret de demanar (i a més que li facin cas), que arrenquin tots els arbres d’una determinada espècie i que n’hi plantin d’altres... i el tipus els anava mirant tot preguntant-se quin futur pot tenir una espècie que es valora tan a si mateixa i tan poc a la resta dels qui per desgràcia els hi ha tocat compartir el planeta... si fins i tot ja ho deia el Thor “Mata’m abans d’enviar-me a la terra!”... així que el meu conegut anava fent la seva particular llista de Schindler tot rosant l’escorça dels arbres “Ja ho veus, hi eren abans que tu i jo, i segurament i podrien ser-hi després que haguem desaparegut i ens hagin oblidat, però ja ho veus, oh una altra demostració del nostre poder, ara per unes quantes picors els tallarem i en posarem d’altres que per qualsevol altre motiu tallarem per posar-ne un altres que també cauran a qualsevol justificació...”, he somrigut mentre el convidava a un cafè, que m’ha de dir ell a mi que porto forces segles veient la vostra natural tendència a voler-ho controlar tot per finalment no controlar res...

3 comentaris:

Ana Carles ha dit...

Doncs jo dels americanish m'espero qualsevol cosa... ja li dic jo que no torno d'allí :)

Mr. Aris ha dit...

Si, crec que tens raó i el Osama Bim Laden ha passat a engreixar la llista de llegendes tipus Bruce Lee, Elvis, que d'aqui algun temps algú dirà que ha vist, com diuen dels OVNis...etc...i es que tot es un circ...

Molon labe ha dit...

Estimada Ana, es pot esperar tot i més...

Apreciat Aris, mira que cada cop més crec que l'han enxampat viu i preferirà estar mort, perquè a algú a qui tothom creu mort se li por fer el que es vulgui...