La força del vampir recau en el fet que ningú creu en ell

dissabte, 30 d’abril del 2011

entrada 822 (any 3)

Ahir va tocar festa, de fet sortir tard, tot i que per molt tard per vosaltres sempre és aviat per a un vampir, estàvem per la tercera copa quan va començar a sonar això…

I heard that you settled down.
That you found a girl and you’re married now.
I heard that your dreams came true.
Guess she gave you things I didn't give to you.
Old friend why are you so shy?
It ain't like you to hold back or hide from the light.

I hate to turn up out of the blue uninvited.
But I couldn't stay away I couldn't fight it.
I'd hoped you'd see my face,
And that you'd be reminded that for me it isn't over.

Nevermind I'll find someone like you.
I wish nothing but the best for you too.
Don't forget me I beg
I remember you said:
"Sometimes it lasts in love,
but sometimes it hurts instead"
Sometimes it lasts in love,
but sometimes it hurts instead yeah.

You'd know how the time flies.
Only yesterday was the time of our lives.
We were born and raised in a summery haze.
Bound by the surprise of our glory days.

I hate to turn up out of the blue uninvited
But I couldn't stay away I couldn't fight it.
I'd hoped you'd see my face & that you'd be reminded
That’s for me it isn't over yet.

Nevermind I'll find someone like you.
I wish nothing but the best for you too.
Don't forget me I beg
I remember you said:
"Sometimes it lasts in love,
but sometimes it hurts instead"

Nothing compares
no worries or cares.
Regret's and mistakes they're memories made.
Who would have known how bittersweet this would taste?

Nevermind I'll find someone like you.
I wish nothing but the best for you too.
Don't forget me I beg,
I remembered you said:
"Sometimes it lasts in love,
but sometimes it hurts instead"

Nevermind I'll find someone like you.
I wish nothing but the best for you too.
Don't forget me I beg,
I remembered you said:
"Sometimes it lasts in love,
but sometimes it hurts instead"
Sometimes it lasts in love,
but sometimes it hurts instead


Vaig aixecar la mirada cercant al DJ per dir-li que allò ja anava massa lluny, està bé que et portin a un antro on decideixen tornar a punxar “lentes” però aquesta cançó i sobretot el que diu era un xic excessiu, el DJ va arronsar les espatlles i va assenyalar al meu costat… “Bona nit vampir…”, aquella veu no em va sorprendre, ni la seva imatge, l’havia notat abans que fins i tot entrés però ho havia volgut negar, com qualsevol imbècil humà qui pensa que no veure una cosa fa senzillament que aquesta cosa no existeixi “Com vas Alícia?” ella va somriure “Vols una resposta sincera?, fa temps que no em vens a veure ni parles amb mi… al final pensaré que ja no t’importo…”, vaig somriure, no m’agrada mesurar les paraules però tenir-la allí i a coneguts pel voltant ho feia necessari “Suposo que tots estem enfeinats…” “Enfeinats?, ja em diràs com es pot estar enfeinat quan es té l’eternitat per endavant… no em presentaràs?”, els tipus amb els que estava tenien la mirada fixada en el seu cos, suposo que se’ns fa perfectes per què ens sigui més fàcil caçar, i ella podria caçar a qualsevol dels presents, vaig fer les presentacions, una bella, vella coneguda “Soc el que ell va crear… suposo que en Bertrand Shaw el deuria conèixer amb una anterior a mi i es va inspirar per fer la seva obra, la pluja sempre és una meravella a Sevilla, oi?”, sort que els presents tenen moltes virtuts però la cultural no n’és precisament la que més els hi destaca, els tipus la van convidar a una copa tot i que no s’hi acostaven massa, ella somreia i ells reculaven, no eren tontos, no tan com el mongoide que de l’altra banda de la barra la va somriure, un tipus rapat amb un fabulós cos de gimnàs, ella em va mirar i li va somriure, el tipus es va materialitzar davant nostre… “Hola, no et feia per estar amb vells com aquests…” ella va somriure “No em diguis més, segur que tu sabràs com fer-m’ho passar bé… ummm, amb aquest cos…” el tipus es va inflar encara més “Segur que si…” “Mira, m’estàs posant molla només de pensar-ho, que em follis amb la super polla que tens, i que et corris dins meu, després et trauré el condó i abocaré la teva llet a la meva boca i te l’escupiré a la cara… i si encara vols més, podrem demanar una parell de pizzes per agafar forces pel següent assalt…”, el tipus com a bon simi no tenia massa sentit de l’humor va moure el braç, i va quedar immobilitzat posant-se pàl·lid per moments…” “Un moviment més i t’arrenco la polla que segurament no entrenes al gimnàs perquè m’ha costat trobar-la, suposo que deus voler suplir el micró penis amb músculs més grans, tot i que poc serveixen per donar plaer, ets un paquet meravellós amb una merda dins seu…”, la cambrera va somriure “La següent ronda convida la casa, i ara deixa que surti a treure les escombraries” va dir mentre un segurata agafava a l’adonis caigut en desgràcia “Per on estàvem?” va dir ella girant-se, tots els meus coneguts eren darrera meu, valents, valents, valents, de collons, si total només era una vampira, de fet era l’Alícia…