La força del vampir recau en el fet que ningú creu en ell

dilluns, 17 d’agost del 2009

entrada 244 (any 2)

Viatges, viatges, viatges, suposo que hi deu haver tants tipus de viatges com tipus de persones, en el meu cas gran part dels mateixos són per feina, o per iniciar una nova vida després de certs anys en un lloc (una de les moltes virtuts dels vampirs, el poder conèixer gent de forces llocs i encara més el poder conèixer llocs sense gent que els hi faci perdre l'encant...), amb tot el que m'espera és un viatge de “necessitat” si el volguéssim etiquetar, bé és un viatge que no tinc molt clar com definir tot i que és un viatge força important i resultat dels meus actes; acabo d'arribar de tancar el darrer tracte comercial del mateix, com sempre el bo del Xavier m'ha fet un bon preu, i és que a la vista de la pandèmia que esteu a punt de patir (sempre segons alguns), la sang de vampir s'ha revaloritzat, i a més encara em devia algunes feines que no havia cobrat, he fet multitud de viatges i si algú em demanés un decàleg del que és necessari recomanaria.... primer un acompanyant, si el viatge és per feina o qualsevol altre temàtica fora del plaer un acompanyant és l'excusa i la tapadera ideal, en el meu cas ja tinc acompanyant i del tot prescindible per cert (que menys que tornar-me el favor després de fer-me aguantar un sopar), els segles m'han ensenyat que el millor és que sigui del sexe contrari, les parelles mixtes desperten menys preguntes i curiositat que qualsevol de les altres, com a segona cosa a considerar estan els diners... un viatge sense diners és com passar per davant de les pastisseries sense poder-hi fer cap mos, algú diria que una veritable pèrdua de temps, i a més els diners obren moooooltes portes, per no dir totes les portes, òbviament també és necessari tenir equipatge, recomano les maletes anònimes i sense marques, no cal ser presumptuós en un objecte que perdrem fàcilment de vista i força gent mirarà, en el meu cas sempre faig el mateix, maletes econòmiques i el bo del Xavier s'encarrega de fer-hi algunes petites modificacions, alguns reforços i un sistema de tanques que les fa senzilles a la vista i impossibles d'obrir, a més i segons ens quins casos un localitzador gps amb un sistema d'alarma per distància mai sobra, també caldria tenir documentació, i res de còpies o falsificacions, el millor sempre és tenir documentació original i veritable (no penso dir res més sobre aquest punt..), també és interessant tenir un viatge d'entrada discret i un de sortida ràpid, de fet ningú ens hauria d'esperar i està bé no ser-hi, quan saben que hi has estat, també cal tenir “amics” i no simplement coneguts, mai sé sap com acabarà el viatge i sempre és d'agrair tenir una porta i algú a qui visitar, com a setena podria recomanar tenir un cert coneixement de l'idioma i la ciutat, conec persones que amb un simple cop d'ull al mapa de la ciutat i el de transports es mouen per la destinació com a veritables naturals del lloc, lligat amb aquest punt hi ha el fet que un ha de passar desapercebut si aconseguim que ningú tingui nocions del nostre viatge millor que millor, també es necessitarà l'equipament necessari per fer de les vacances un lloc plaent i sense problemes, atenció que l'equipament no va lligat a l'equipatge, per molt que agradin els equipaments venen del lloc i es queden al lloc, finalment dos conceptes bàsics, una planificació detallada i no tancada perquè per molt ben preparat que estigui tot sempre hi ha d'haver una porta oberta las imprevistos, i per acabar i possiblement el més important, tenir clar perquè nassos sortim de casa per anar a un lloc on segurament hi haurà gent a qui no li farem massa gràcia. Doncs bé, crec que ja ho tinc tot, i el viatge està a punt de començar (sempre en sentit figurat, no us imagineu el que no és...)