La força del vampir recau en el fet que ningú creu en ell

dijous, 20 d’agost del 2009

entrada 246 (any 2)

Bé ja hi tornem a ser, ahir em va ser del tot impossible escriure una sola línia (acostuma a passar quan un està de viatge o arriba a destí), ahir va tocar fer les primeres visites recollir el que havíem encarregat i fer un xic de circuit turístic, no em puc queixar l'hotel és força tranquil i anònim, i per passar-hi un parell de nit funcionarà, potser em titllareu de paranoic però tampoc acostumo a passar massa temps en un mateix hotel, al final la gent té la insana costum de començar a recordar les cares... des de l'habitació tinc una preciosa vista del meu objectiu, seran dies de forces objectiu però com tot sempre hi ha un ordre, he mirat i remirat el mapa que el John em va deixar i tinc una idea clara de com serà l'aproximació, avui tocarà fer de turista per llocs que fa segles que ja hi he estat i posar aquella cara de badoc que acostumeu a ficar quan quelcom us sobrepassa, la sort ha estat que encara no han detectat la meva presència i espero que quan ho facin els hi sigui del tot impossible actuar a temps, algú fa segles em deia que de totes les estratègies militar la més divertida era la de colpejar i marxar, força semblant a actuar com una mosca, i resumint-se en no deixar de tocar els collons, això si, de forma ràpida, precisa i evitant les manotades, segles posteriors algú la va renombrar com a “search and destroy”, no tinc clar com anirà avui tot i que em suposo que un altre dia de turista “accidental” en una gran capital, avui crec que em faré el tontent mentre algú em traduirà del llatí “Si voleu veure un monument aixequeu la mirada...” i com sempre de bon segur que alguna noia hi rondarà per allà...