La força del vampir recau en el fet que ningú creu en ell

divendres, 7 d’agost del 2009

entrada 234 (any 2)

“Moooooooooooooooooza que por ti mataria una ballena a chancletaaaaazos”, brutal, senzillament brutal, i el que encara és més animal (fent servir símils), és que aquesta demostració d’intel•ligència natural i burra em va fer sortir un somriure, ahir vaig tornar a pecar, alguna cosa dins meu em deia que era el dia i mirant mirant, vaig enganxar de nou el programa del que ja havia “gaudit” feia uns dies, senzillament increïble, i incapaç de veure’l sense tenir una amalgama de sentiments, des de la llàstima a l’odi passant per la vergonya aliena i la certesa de que no tots els humans han passat l’examen per obtenir aquest títol. He vist molts humans i en moltes situacions, i veient el d’ahir només em ve al cap la degradació màxima i la caiguda dels grans imperis, suposo que el concepte “hedonisme” restaria buit de significat si es comparés amb les demostracions de plaers que ahir anaven passant davant la meva vista, éssers amb cap altre destí o futur que viure el moment, possiblement la representació més clara i nítida del famós “carpe diem”, i que voleu que us digui, un ja té alguns segles i aquestes demostracions vitals li venen un xic grans, algú va dir una vegada que massa potència sense control no porta a res de bo, jo crec que massa vitalitat sense comprensió porta al que ahir vaig veure, una desfilada d’excessos, i el graciós és que si davant un excés no feies un “excés i mig” ja no contaves. Els humans acaben per oblidar un fet bàsic “carpe diem” vol dir viure la vida o no perdre cap instant dels actes que es realitzen, el que no vol dir és viure la vida tal com altres ens diuen o esperen que la visquem, fent allò que esperen que fem, això té més a veure amb la imbecil•litat, ara bé no negaré que va ser una nit de frases lapidàries, de fet en tinc per escriure blogs d’ací a que sonin les trompetes del cel i aneu passant en fila índia per tal que us llegeixin la cartilla, per cert, també vaig somriure davant les declaracions d’un científic o més ben dit un etòleg que ens havia deixat, qui criticava com us havíeu comportat amb la resta d’espècies animals, i concloïa “Al final ens ho faran pagar, el nostre comportament ha estat terrible amb la resta d’éssers vius”, suposo que era creient i tenia al cap el moment en que a un li llegeixen la cartilla, després callava i amb un silenci intentava reprendre la frase, tot i que no arrancava (suposo que deuria mesurar les paraules), finalment amb un somriure deia “Se’ns compararà com als esclavistes, i els seus actes amb la resta dels humans”, bé si aquesta és la comparació més suau que se li va ocórrer el dia que us jutgin ja podeu comença a llogar-hi cadires i buscar al Perry Mason. I parlant de frases al mateix programa d’ahir, a una noia fent topless li preguntaven qual li havien costat les operacions dels pits “Pues, 4.500 euros las dos, però no veas con estas (las tetas suposo...), me follo a quien quiero”, brutal, com he començat el post senzillament brutal, la societat de la diversió i l’oci en estat pur, eissss i no us penseu que això només passa en dos llocs, que la propera setmana ja hi ha un nou programa amb nous excessos i més carpe diem....