La força del vampir recau en el fet que ningú creu en ell

divendres, 8 d’abril del 2011

entrada 802-3 (any 3)

Parlava amb una companya que es dedica a “aguantar” a nens petits i també a “aguantar més” als pares, em deia l’altre dia que una pare li va dir “No parli al meu fill com si fos tonto…” al que ella va contestar “I vostè no li parli com si fos un adult..”, tot i que com ella diu, veient segons com porten algunes nenes es pregunta si algunes mares les porten a la guarde (aka penjadordenens) per tal que comencin a follar a una curta edat, la tipa em deia que a la guarde tenen una porra per tal de veure quins dels monstres que tenen no són fills d’aquells que creuen ser-ne els pares “Perquè la mare sempre sé sap qui és…”, i la tipa em diu que actualment tenen quantificat que un de cada tres gremlins no és el resultat de l’espermatozou cabron del pare, sinó del espermatozou llest de l’amant de torn, i li fa gràcia veure com tracten a aquells dels que si sabessin els seu veritable origen segurament deixarien al pobre Herodes com un senzill Schtroumpfs… comentàvem la imatge del Nathan matant l’alien de la seva núvia i poc més que ens ennueguem “Saps la gent mataria a un brivall com aquell, jo mataria per un brivall com aquell…” m’ha dit amb uns somriure, i després hem comentat la notícia del dia, l’article del tipus aquell que explicava o intentava justificar un dels darrers assassinats de gènere, la del tipus que arriba a casa i la parella li diu “Mira que ho deixem, ahhh i per cert el monstre que espero no és teu…” i el tipus en lloc de fotre una festa i celebrar-ho va i la mata (hi ha gent rara…), doncs res i per no provocar a les erices cabrejades que fa temps que les tinc tranquil·les no em penso pronunciar… la tia m’explicava la darrera moguda que ha tingut, resulta que qualsevol pare fot el crit al cel si se n’assabenta que hi ha algun nen amb febre a la guarde, ara bé, tots callen com a putes i intenten colar al seu monstre particular si aquest en té, perquè clar, “El meu no és cap problema… el problema són tots els altres” i la tipa m’ho explicava, “Mira hi ha pares que si poguessin deixarien al seu fill vint o més hores al centre, de fet només el voldrien a estones per tal de gaudir-lo (que no patir-lo) quan els hi vingués de gust, estic pensant en fer un servei exprés de crius per tal de portar-los a les cases i després recollir-los, així podran fer de pares l’estona que vulguin i després se’n podran oblidar, i podran seguir amb la seva vida sense les limitacions que comporten els nens…”, la conec de fa temps i sé que és una tipa que mataria pels seus gremlins, i els gremlins tot i cagar-s’hi i pixar-s’hi, ho fan, però amb amor quan és ella qui els canvia, el que no suporta ella són als pares, perquè com ella diu “No hi ha tipus que en sàpiguen més sense saber-ne una merda que els pares, i el problema no és que els errors els acabin per pagar ells, el problema és que els seus errors els acaben per pagar els seus fills…”

Mirar a partir del minut 5.19

1 comentari:

Ana Carles ha dit...

S'ha de dir que el negoci aquest exprés de la seva coneguda seria la bomba,