La força del vampir recau en el fet que ningú creu en ell

dimarts, 5 d’abril del 2011

entrada 799 (any 3)

Avui quan sortia del despatx un dels informàtics m’ha cridat des de la taula d’una de les secretàries, davant nostre una famosa xarxa social i la foto d’una tipa que òbviament no era la secretària tot i correspondre al seu perfil “No sabia que ja es deixaven els perfils oberts...” no he pogut més que dir “Obert?, qui ha dit que el tenia obert?” m’ha contestat amb un somriure, aleshores he caigut que cap informàtic ho seria si no tingués la sana costum de rebentar els ordinadors dels altres “Vols dir que és molt ètic això?”, “I és ètic accedir-hi des de l’ordinador de la feina?, mira si la fas, fes-la bé o no la facis...”, després de xafardejar una estona i enviar missatges a algunes amigues de bon veure tot fent-lis proposicions deshonestes i un xic lesbianístiques, el tipus m’ha assenyalat un avís que li sortia “El seu compte té la seguretat molt baixa....” collons, ni que ho diguessin, però l’altre m’ha explicat que és la darrera juguesca de qui s’ho ha empescat tot, es veu que ara et demanen la teva adreça, número de telèfon i no sé que més per tal de “assegurar-te” que en cas que et robin el compte el podràs recuperar, i el divertit em deia aquell, és que la gent va i hi cau, i l’altre em preguntava “Saps el que pot valdre una base de dades amb aquesta informació?, i a més de capullos que fan el que se’ls hi demana?”.... li estava donant voltes al possible preu i les possibles aplicacions de la informació quan he escoltat a un dels triomfadors de la nit electoral passada tot dient que estava fent història i m’ha vingut al cap el que em van dir ja fa un temps “Fer història senzillament vol dir que el temps d’un ja ha passat, tot i que suposo que sona millor i és més pretensiós dir que es fa història a no pas dir que es fa present...”, i és més encara, he llegit amb certa sorpresa que en una societat com aquesta el 50% del parlament (Consell General aquí) estarà format per dones, i si ja era graciós (per no ser graciós), tenir un parlament amb nombre parell de consellers (diputats a allà o senadors també a allà, o calentaescons a qualsevol lloc), perquè tenir un nombre parell porta a empats que ningú vol, doncs res, no us dic amb el 50% de femelles, segons deien el segon més “femení” del món mundial, brutal, consell amb nombre parell d’escons i la meitat dones, això si que és planificar-ho bé per tal que els debats estiguin en prime time i el personal faci de la seva imaginació el que en vulgui; i entre menstruacions que també monstruacions i menopausies que també pitopausies la cosa pot ser increïble, “Passin i vegin” com deia aquell... i mireu que ja ho deia el Manual Digest “Quan un pagès deixa de ser-ho per ser polític, la terra perd un treballador i guanya un vividor...”

6 comentaris:

Ana Carles ha dit...

Pufff, per a fiar-se de les fotos que va penjant la gent per aquí.....

Molon labe ha dit...

Umm, i així la seva també és una foto sevillana???

Ana Carles ha dit...

Sigui el que sigui el que em vol dir, per si de cas no... jo sempre decent i puritana :)
Per cert no tindrà pas una altra recomanació que ja he acabat amb els misfits?

Molon labe ha dit...

Pero si encara els fan els misfits, ja ha vist l'especial de Nadal, brutal quan es ventila l'embarassada... per cert, imagini tindre un gremlin i que li surti com el nathan... o el simon...

Molon labe ha dit...

Ummm va, miri la del sherlock, la nova del 2010 que s'entén força bé...
I per cert, el dissabte estaré per la seva ciutat... no surti de nit que ja sap que aquests queixals els carrega el dentista... ains xist redolent...

Ana Carles ha dit...

Home ficats a triar si s'ha d'assemblar a algú que sigui al Nathan que almenys em farà riure...

I què se li ha perdut al meu poble? no sé per a que pregunto si tampoc m'ho dirà... Miri que potser no el podrà ni trobar que hi ha llibres on ni sortim.
Vaja vaja, guaiti per on que salvo el coll segur... ja veig que el seu sisè sentit vampíric sap que no hi seré aquest cap de setmana...