La força del vampir recau en el fet que ningú creu en ell

dissabte, 11 de desembre del 2010

entrada 690 (any 3)

Ahir va ser dia de testos, i em fa gràcia que sempre i un cop l’any (i com no, per aquestes dates), ens envien els testos que hem de contestar des de la seu central, tot i el perill que el tema els hi surti com això… un agafa el qüestionari amb paciència, de fet ja adverteixen que un ha de ser sincer (em pregunto qui collons ho és), i més veient els èxits en certes contractacions un creu que haurien de contractar precisament a aquells que no surten massa ben parats en els qüestionaris… doncs res, a més de llegir l’avís de les preguntes “test” valents collons un test amb preguntes test que han de servir per validar si un diu la veritat, i que moltes vegades no deixa de ser la mateixa pregunta només que canviant l’ordre de les paraules, ara bé, aquest any s’han entrenat per ser discrets i subtils… pregunta 32 “Has pensat mai en solucionar un conflicte amb un altre persona de l’empresa de forma violenta?”, i seguint amb el mateix tema la 49 “Has pensat mai o desitjat que algun dels membres de l’organització pateixi un accident o una malaltia?”, i la millor la 112 “Has pensat mai en matar a un dels membres de l’organització?”, això sense considerar la 69 “Veus a les persones de l’altre sexe que treballen sota al teu càrrec com a objectes sexuals més que on pas com a companys/es de feina?”, i jo preguntant-me si realment val la pena ser sincer… l’altre nit em vaig acostar a la tipa aquesta no podia contenir la seva excitació “Suposo que ara vens pel premi…” vaig somriure, com em van dir fa temps “Hi ha tipes amb les que és millor matar-se a palles que no pas follar-se-les, “No crec que fos massa correcte… i més quan tens parella”, ella va explotar en una rialla “I quan t’ha importat?, ahhh espera, que com que l’imbècil està impedit tens remordiments… no pateixis està en zona blava, amb tiquet i anti congelant i tampoc crec que l’importi massa, ja fa temps que té clar que no pot defensar com un home el que no pot follar com a tal…” vaig estar a punt de corregir-la, però m’hi vaig estar “I perquè no el deixes?”, “I ser encara més mala puta?” “Així doncs encara l’estimes…”, ella va somriure “No erets tu qui deia que l’amor no existeix?, no em vinguis amb els trucs de fira que tantes mamades t’han donat… si em vols follar crec que el servei de noies està disponible, jo poso el cony i tu els condons, si no ho vols fer i per manca de pretendents em podries acompanyar a buscar el carretó de la compra, veus en això és genial…” la vaig seguir sense entendre perquè no havia dit o fet res, suposo que la gent que té el seu propi infern en la terra no mereixen més càstigs, la seva parella estava parlant amb una noia, ella s’hi va acostar “Hola, qui és la puta?”, ell va forçar el gest mentre la noia amb qui parlava es va aixecar, ella va seguir “T’havies d’acotxar per parlar-li a cau d’orella o per ensenyar-li l’escot?”, l’altre es va excusar tot marxant, “Tu condueixes” em va dir deixant la cadira de rodes per a mi, vaig somriure, algú em va dir que si la vida et puteja tu sempre li pots donar un tomb més al tema, i ella ho feia d’una forma brutal… mentre els kasabian posaven el so a la nit

3 comentaris:

maria ha dit...

I què passa si es contesta amb sinceritat?Córrer perill el lloc de treball?

Ana Carles ha dit...

No m'ho crec pas que no sigui sincer en aquest test, no se'n podria pas estar d'escriure que de bon gran se'n cargaria a algun i que son totes unes putes... :)

Molon labe ha dit...

Estimada Maria, la meva empresa té com a màxima "Pots estar dins o fora, ara bé, si no diu el que penses ja ets fora..."

Apreciada Ana, i clar que soc sincer... ara bé, lo de totes putes li deixo a un altre blocaire, no posi en els meus dits frases que no he teclejat (almenys conscientment)