La força del vampir recau en el fet que ningú creu en ell

divendres, 1 d’octubre del 2010

entrada 628 (any 2)

Petites píndoles mentre anava conduint... si voleu veure com es fa una vaga us recomano que mireu les notícies sobre un país Sud-americà i veureu com se les gasten allí, ara bé, el president amb un parell tot cridant des de una finestra: “Si em voleu mort, endavant!”, ainsss això segur que el Sabatero no ho faria pas, ja que igual els seus propis l’empenyerien balconada avall i algú cridaria allò de “He mort al llop!!” (amb pell de xai però llop en tot cas...), després el fet que un esportista estigui esquitxat per un cas de doping, que voleu que us digui... em fa gràcia la defensa del tipus i com a altres se’ls ha cremat per menys, i tot només per haver estat parit en un lloc geogràfic enlloc d’un altre... i finalment desitjar que el petitó que avui s’ha estimbat al país del sol naixent es recuperi aviat... ahir mentre anava a dinar em vaig creuar amb l’encarregat d’una empresa que es va aturar tot saludant-me, em fa gràcia perquè va ser un dels primers clients, l’amo del negoci tenia certes tensions laborals i ens va venir a veure tot explicant el que li demanaven, després d’un estudi i altres proves li vam comentar que el fet de tancar els dissabtes (era quelcom que demanaven), era factible i que podria reduir la tensió laboral a nivells acceptables, i de fet mentre hi hagués una administrativa i un operari per fer front a alguna petició de material urgent per trencament d’estocs la resta podia perdre el temps a casa en lloc de fer-ho a l’empresa, així que el patró va reunir a les treballadores i als pocs treballadors, i va dir que tot i que l’assessor no trobava bé el tancar els dissabtes (si, ja ho sé que sempre ens toca passar pels dolents... però per això ens paguen...), doncs res, que ell oferia la possibilitat de tancar els dissabtes sempre que hi hagués una administrativa i un operari, i que ell deixava en mans dels treballadors els sistema per decidir qui seria (tot remarcant que si hi havia cap disfuncionalitat es tornaria al sistema inicial), doncs bé, ahir l’encarregat em deia que pels homes cap problema, torns rotatius i que hi havia pocs canvis de torn perquè tots eren conscients de que calia pringar ni que fos un dissabte al mes, en canvi les tipes van començar amb els torns rotatoris, però com que tenen rotació de personal han anat fent que només les noves pringuin, i les gallines velles poden gaudir de tots els dissabtes (dient que sempre ha estat així, una puta mentida que les velles diuen seriosament i les noves esperen fer complir quan siguin velles), l’encarregat em deia que ara pràcticament se’ls mengen dos nenes nouvingudes tots els dissabtes i que a ell no li sembla massa bé, però com les tipes són majoria diuen que la majoria decideix i que si ells són tontos elles no... vaig somriure al pensar que allò era un clar exemple de la negociació laboral i una demostració que per a tots els treballadors, la resta de treballadors són uns iguals (o almenys en el cas d’un sexe...), el tipus al acomiadar-se em va deixar anar “I encara ets més ric que els altres?”, vaig somriure al recordar d’on venia allò, quan el patró va dir que l’assessor estava en contra i va llençar-me la turba al damunt l’encarregat que havia estat en les reunions em va dir “Però si erets tu qui deies que era possible”, al que li vaig contestar, “No pateixis, tu cauràs millor i jo pitjor, ara bé, per això jo guanyo força més que tu...”, vaig acomiadar-me sense contestar-li...

1 comentari:

maria ha dit...

No m'estranya que quan parles d'elles,sempre dius que hi tens feres al teu costat.^^ Vés en compte les feres tenen urpes.