La força del vampir recau en el fet que ningú creu en ell

dimarts, 6 de juliol del 2010

entrada 547 (any 2)

Fa segles vaig conèixer un tipus que maleïa cada cop que alguna tipa l’ignorava tot dient que allò impedia el que podria arribar a ser, segons ell cada cop que et tanquen la porta, no es deixa veure ni caminar el que hi ha darrera la porta, bé com a excusa pel tipus aquell que no lligava ni amb pegamentu sempre em va semblar graciosa (ja sé sap que ser graciós i lleig va molts cops de la maneta), doncs bé aquests dies he descobert una pràctica que m’ha portat a recordar a aquell tipus, estic descobrint com cada cop més, hi ha blocaires que escriuen un post per després eliminar-lo sense donar temps a llegir-lo... lleig, molt lleig, perquè moltes vegades la gràcia no està en allò que dieu i voleu dir, sinó que està en allò que dieu sense voler dir i després amagueu, un acte un xic egoista el fet d’escriure només allò que voleu que es llegeixi o es conegui de vosaltres, i si surt res massa personal o profund res millor que borrar-ho (no sigui que la gent us vegi tal com sou i aleshores tot el màrqueting de mesos o mesos d’entrades se’n vagi a norris)... molt possiblement aquí tots sou el que voldríeu ser i que mai tindreu collons/ovaris de ser, però crec que això poc importa a la resta, massa entestats en mirar-se el melic i les estadístiques que no pas en pensar en els altres, la famosa odiosfera s’està tornant en un parvulari del “i jo més...”, on les bones intencions de molts no són més que crits de help per tal de sentir-se vius i contributius... fa anys vaig escoltar una cançó que acabava dient:
“Walked out this morning
Don't believe what I saw
A hundred billion bottles
Washed up on the shore
Seems I'm not alone at being alone
A hundred billion castaways
Looking for a home”
Hi ha forces matins que caminant pel ciberespai no puc creure el que vec, cent bilions de posts picant al meu blog, sembla que no estem sols en aquest mon, cent bilions de personalitats digitals cercant una llar... fa centenars d’anys algú em va dir: “Pots dir o escriure el que vulguis, però al final no et voldré conèixer pel que escrius o diguis, et voldré conèixer pel que ets en realitat...”, així que senyors i senyores ja ho sabeu, no us esteu d’escriure el que us surti d’allí i quan més us costi deixar-ho penjat al blog segurament més interessant serà pels altres, perquè en el fons no hi ha res més trist que intentar demostrar que sou allò que no sou, i el divertit és que al final tot es descobreix, l’anonimat per definició acaba per tenir un venciment i aleshores la realitat pot destrossar qualsevol quimera que hagueu construït perquè com deia un conegut: “Anys de mentides cauen sota segons de realitat...”, i és més, estic pensant de crear un subapartat entre els blogs que segueixo de “blocaires sense collons/ovaris de penjar el que pensen”, tot i que si hem de respectar la ciberllibertat del personal, tothom pot dir (o no) allò que més li interessi, tal com jo faig, he fet i seguiré fent (mentre em deixin)...

4 comentaris:

maria ha dit...

Sempre ens quedarà "i què volia dir..."^-^.
Vols dir que hi ha algú que sigui igual aqui i en la realitat?

Anònim ha dit...

"Anys de mentides cauen sota segons de realitat"
La que cada matí veu al mirall? a no vosté no que no s'hi veu.
Deixi's estar de critiques que vosté també juga i experimenta... ains... (per descomptat signo amb un anònim, que no tinc ovaris/collons per manifestar-me obertament amb una personalitat inventada, que amaga la meva realitat)

Molon labe ha dit...

Estimada Maria, el que t'hauria de preocupar no és si hi algú que sigui igual aquí que en la vida real, sinó si hi ha algú que sigui igual a la vida real del que realment és...

Apreciat/da Anònim/a, no hauria de creure tot el que llegeix, ja em dirà com es pot compatibilitzar que els vampirs vagin perfectament afaitats amb el fet que no es reflexin en els miralls..., i tampoc entenc la seva por de signar amb una personalitat inventada que amagui la seva veritable realitat, si aquesta personalitat inventada ja de per si l'oculta, ummm, a no ser que es cregui que aquesta personalitat inventada té quelcom de la seva veritable naturalesa, i que vostè no deixa de ser més que allò que diu de vostè... amb el que hauria fet córrer de gust a aquell qui deia "Coneix-te a tu mateix"

Anònim ha dit...

En el fons les personalitats inventades no deixen de ser part de les nostres realitats (potser) no actuades.
L'anonim(a) d'abans.