La força del vampir recau en el fet que ningú creu en ell

dissabte, 6 d’agost del 2011

entrada 910 (any 3)

Avui per la ràdio m’han sorprès amb això, i jo que em pensava que ja no hi posaven música, he intentat calcular mentalment la pèrdua d’audiència que pot implicar ser tan culturalment implicat i no he pogut evitar deixar escapar un somriure, avui parlava amb un tipus qui dissenya els cotxes que portareu d’ací uns anys, de fet, i com ell diu quan un dels cotxes que ell ha dissenyat surt al carrer per ell no deixa de ser un vell, força vell conegut… el tipus ara treballa en el concepte de “cotxe interactiu”, de fet el tipus em comentava que s’estan començant a posar pantalles tàctils (de certes polsades i no pas el que porten avui en dia), el tipus m’explicava que els cotxes estaran connectats sempre i en tot moment es podrà saber la posició i l’estat del cotxe, és a dir en cas d’avaria o accident el conductor només haurà de pitjar un botó i automàticament s’avisarà a l’asseguradora i al taller més proper tot indicant la posició i que li pot estar passant al vehicle, en cas d’accident a més s’avisarà als cossos de seguretat i fins i tot a emergències, a més em comentava que es podrà configurar per tal que si anem a veure a algú el nostre cotxe pugui anar enviant periòdicament mails indicant la posició i així qui ens esperi ens pot avisar si ens desviem i està informat d’on som i quan arribarem, també em comentava que es podran rebre avisos de tràfic i tenir degudament actualitzat l’estat de les carreteres, a més de tenir accés a tots els serveis que es necessiten, amb un dispositiu de descàrrega per tal que un es pugui endur la informació o portar-ne, com ell em deia, ja no hi haurà dvd’s de cotxe, senzillament hi haurà centres d’entreteniment com qualsevol ordinador, on fins i tot a cada pantalla es podrà posar un programa diferent, el tipus també està col·laborant amb una empresa que per tal d’evitar els forns en que es converteixen els cotxes sota el sol, està jugant amb uns vidres que s’enfosqueixen quan es para el cotxe, i que també serviria per tenir certa “privacitat” si volem, i així s’estalvia que es fregeixi el cotxe o que ens vegin fer el que no cal que es vegi, a més d’estar treballant en un sistema “latent” d’aire condicionat que funcionaria amb uns panels solars al sostre del vehicle o bé amb una bateria que es podria recarregar elèctricament a casa, aire que es podria programar per tal que funcionés un xic abans que els ocupants arribin al cotxe… no he pogut més que mirar-lo pensant en que forces cridarien “brujeria!!!” en plan el formiguer davant totes aquestes explicacions, però el divertit era que el tipus em deia que això és el que podia explicar perquè ja quasi estava fet, que el que no podia explicar perquè estava en fase d’investigació era fins i tot encara més sorprenent, com ell em deia “No treballem per fer realitat els somnis, treballem per obtenir quelcom que faci que davant allò el somni d’algú quedi en realitat… ja no es tracta de superar la realitat, es tracta de superar els somnis…”