La força del vampir recau en el fet que ningú creu en ell

dissabte, 27 de març del 2010

entrada 455 (any 2)

Ahir per la tarda estava amb una persona que em va dir una frase que darrerament sembla que tingui la insana tendència de voler demostrar la seva validesa, aquesta persona em va dir: “La gent es divideix en dos grups, els que tenen problemes i els que creuen que tenen la capacitat de resoldre'ls, i la gràcia és que moltes vegades aquells que es creuen que poden resoldre els dels altres són els que tenen els major problemes...”, sembla que darrerament tothom amb qui em creuo o és víctima de un del més grans problemes (recordeu que ningú té problemes petits), o és un guru llicenciat per Harvard en consellorosilia o com collons es digui, i la gràcia és que si no et surt bé el seguir el seu consell sempre et podrà dir (amb un posat de salvador i il·luminat) que el problema no ha estat el consell en si, sinó la teva incapacitat per dur-lo a terme i per entendre el fons del mateix... així que ahir em vaig voler tancar un xic de tanta contaminació humana, i amb sorpresa vaig veure que feien la peli de 300 per TV3, l'he vista ja algunes vegades i no defrauda si la considerem com una adaptació del còmic de Miller, força allunyada en la forma de la realitat però no en el fons, i em va estranyar que la cadena dels multicultisascetas tingués el nassos de posar aquesta cinta, fins i tot em vaig quedar un xic després de que s'acabés per tal de veure si hi havia una taula rodona per tal de justificar l'injustificable i dir que la cinta no era més que un acte propagandístic del EUA cap a Iran, com si la població en general fos el suficientment espavilada per entendre aquesta metàfora... això si, i lligat amb el primer punt sempre hi haurà professors per als tontos, professors que tenen la tendència d'ensenyar el que creuen que han d'ensenyar i la gent ha d'aprendre, i com ho han d'ensenyar, demostrant una vegada més que la condició humana i la imperfecció acostumen a anar forces vegades lligades de la mà, fa segles vaig conèixer a algú qui em va dir que hi havia estat, va fer el trio sencer... Marathon, Termòpiles, Salamina i com a bonus track Platea... i un cop que anàvem força beguts m'ho va dir: “La humanitat s'ha pervertit, fa temps un quasi que es podia plantejar morir per algunes de les idees que defensaven, i darrerament el que em plantejo és si exterminar-los per les idees que tenen avui en dia...”, i veient aquella cinta un ha de reconèixer que certa raó tenia, de fet no sé si va ser exactament que es digués: “ Una nova era ha començat, una era de llibertat. I tots sabran que 300 espartans van donar fins el darrer alè per defensar-la...”, i la frase de “Molon labe”, però tot i que no fossin exactament així, són força millors que les merdes que vomiten els polítics i els governants actuals....

1 comentari:

a ha dit...

Ara busquen noves idees...