La força del vampir recau en el fet que ningú creu en ell

divendres, 19 de març del 2010

entrada 448 (any 2)

Vaig conèixer a la Len fa segles, quan jo ja era vell ella ja era prehistòrica, hi ha antecedents seus des de la Grècia clàssica, ella és un personatge del tot estrany, els que són com ella porten segles cansats de les tonteries dels humans i viuen recollits en veritables santuaris des d'on es diverteixen com a Deus amateurs a donar ordres i divertir-se amb l'espectacle, hi ha molts que es senten incòmodes amb la seva companyia. és una dona donada als excessos, el seu curt pas per on estic ha suposat la necessitat d'explicar forces desaparicions d'humans, posant en perill un ja de per si complex equilibri, avui quan l'he vist al cotxe no he pogut més que somriure “Vaja ens tornem a veure Migda-El”, ella ha forçat el gest “Saps, que només hi ha una persona que em pot anomenar així...” “Algú a qui vas fer reviure al tercer dia convertint-lo en el que som tots nosaltres?... deuen estar especialment contents amb tu al Vaticà...”, “Saps, tens un sentit de l'humor que no fa per tu... et posaria un parell segles més dels que tens...” “No sé si prendre-m'ho com un afalagament, fins i tot així igual seria un xic petit per tu...”, el viatge ha estat agradable, possiblement qui me'l va ordenar esperava que fos com una tortura però amb la Len no hi ha lloc per l'avorriment, sempre et pot explicar qualsevol fet com si hi hagués estat, ella diu que si no ha estat en algun lloc en un determinat moment era perquè no s'ho valia, i amb el temps no he pogut més que donar-li la raó... per l'equip de música la gran Nina ens ha sorprès...

“Ain't got no mother Ain't got no culture
Ain't got no friends, aint got no schoolin'
Ain't got no love, Ain't got no name
Ain't got no ticket, Ain't got no token
Ain't got no god”

“Saps” m'ha dit la Len, “Sempre he cregut que ella va conèixer a algú com nosaltres i per això pot cantar com ho fa aquesta cançó...” no he pogut més que observar-la dibuixant un somriure, “Possiblement si això fos veritat tu series la persona a qui hagués conegut, no?” la Len ha deixat anar un riure: “Saps, em retracto, sembla que tinguis quatre o cinc segles més dels que tens” “Vaja, tu ves-me fent vell... qualsevol diria que m'estàs tirant els trastos”, “Et ve de gust fer un xic més llarg aquest viatge?” no he pogut més que mossegar-me els llavis “Suposo que ja saps...” ella ha posat un dit en els meus llavis “Si, que ja has quedat per aquesta nit, qui m'anava a dir que al final em canviaries per un humà...”, la resta del viatge ha estat deliciosa, al arribar a l'aeroport ja l'estaven esperant, l'he mirada i ella ha tornat a dibuixar un somriure “No pateixis, estaré bé, no és el moment que facis el cavaller per una velleta com jo... reserva't pel que valgui la pena, amb tot t'ho agraeixo...” l'he vist desaparèixer força ben acompanyada, i quelcom dins meu m'ha dit que no trigaria a tornar-la a veure...

Low and behold baby, these are the things you
make me do.

Katherine wheel I'm burning for you. I'm burning
for you.


Come on and break me a limb at a time. 

Wrap me around your spoke so tight.

There's no letting go.

Spin me around to blur the line between you and I.

What are you waiting for?


Low and behold baby, these are the things you
make me do.

Katherine wheel I'm burning for you.

Please don't stop until my heart no longer
screams Katherine wheel. Katherine wheel. 


Holding hands won't be enough in a world giving
to a hell to a god. 

Love in theory and practice chapter one.


Low and behold baby, these are the things you
make me do. 

Katherine wheel I'm burning for you.

Please don't stop until my heart no longer
screams Katherine wheel. Katherine wheel. 


I twist and turn while your on swirl.

The dizzier I get the clearer I see.

With you I'm at peace with the wall within.
Cançó 1
Cançó 2