La força del vampir recau en el fet que ningú creu en ell

dijous, 9 de juliol del 2015

entrada 1092 (any 8)


Vam entrar al restaurant i la meva acompanyant es va aturar mirant a tothom i cada un dels recons del local, vaig fer un petit soroll “Cap problema?” ella em va mirar sorpresa sense entendre la pregunta, vaig forçar un somriure “És un local discret... la gent ve a menjar alguna cosa i ha deixar-se anar tranquil·lament”, ella va somriure per quedar seriosa “Ho sento...” el cambrer ens va venir a rebre mirant desaprovadorament a la noia i a mi amb un “Si no sap estar, millor que no estigui”, un cop a la taula vaig separar la cadira i ella es va seure a l’altre costat, fet que va provocar els somriures als de la taula del costat, que ja es preparaven per llençar-nos cacauets en previsió del que seria aquell sopar, en el moment de la carta la noia que em mirava demanant pels plats, vaig somriure aixecant la mà i va venir el maitre, li vaig comentar que la senyoreta tenia problemes amb alguns dels plats i ell es va oferir a respondre-li totes les preguntes, i per aquelles més complexes podrien fer venir al chef del local, la tipa es va excusar fent-lo marxar i mirant-me malament “Ja et val!” vaig somriure “Aquí és el normal, si tens qualsevol dubte es demana... i et puc assegurar que ho consideren del més normal”, va venir el cambrer a prendre nota i ella va saltar amb el que volia, el cambrer va somriure “Suposo, que el senyor no deurà menjar res...” aquí ja hi va haver un conat d’onada de les taules del voltant i un rum-rum de que aquella nit seria memorable, “O la senyora demanarà pel senyor?”, ho reconec una crueltat innecessària del cambrer que va provocar els somriures del voltant “No, no, que va, que demani el que vulgui...”, “Ah, la senyora té un sentit de la llibertat força elevat pel que vec... i més quan és l’altre qui paga...” va dir en veu baixa mirant-me, i acabant amb un “Deu esperar purgar moltes males existències per acceptar una nit com aquesta...”, vaig demanar, repetint el que ella havia demanat, i el cambrer va somriure “Al final, algú que sap com funciona...”, va marxar i ella no se’n va poder estar “Un xic altiu no?”, “Vols dir, no crec que passi del 1,70....” se’m va quedar mirant seriosament mentre un senyor de certa edat a la taula del costat em picava l’ullet “Et vols quedar amb mi o que?”, “No, res més lluny de la meva idea...”, els primers van passar per donar lloc als segons, i ella s’hi va acarnissar fet que va provocar que el senyor de certa edat s’aixequés i vingués “Permeti’m i espero no molestar-la, però li puc assegurar que la carn que tortura ja està morta, i que no li dirà del que esperi...” es va girar mirant-me “La culpa no es d’ella, és de vostè... no tenia cap macdo prop de casa?”, el tipus va marxar, ella va deixar el plat amb els coberts de forma que el chef entendria que el plat era un veritable desastre, vaig somriure pensant en el que m’havien dit no feia massa “No hi ha res més estúpid que pagar a putes que no et follaries gratis”, i la tipa llegint-me la ment “Avui follem?” un somriure “No”, “I doncs, perquè em convides?” aquí si que el rum-rum ha estat generalitzant esperant la resposta “Mira, m’avorria i no ets una companyia exageradament dolenta..., i suposo que tampoc deus tenir masses plans o plans que comportin estar amb un home a soles...”, i aleshores ha explotat un dels tipus s’ha aixecat aplaudint “Ole, ole, ole”, quasi que em fan fer la vuelta al ruedo entre les flors dels centres de taula, mentre la meva parella deixava anar un “Si vols podem follar a les fosques, si t’ha de ser més fàcil...”