La força del vampir recau en el fet que ningú creu en ell

dimarts, 17 de novembre del 2009

entrada 331 (any 2)

Suposo que ja deveu tenir les crispetes preparades, i algunes noies fins i tot el pitet tot esperant la pel•lícula d’aquesta nit, poc hi tinc a dir, de fet ja vaig fer una crítica quan es va estrenar, així que mentre vosaltres veieu una pandilla de vampirs amb la testosterona alta jo encara no tinc massa clar perquè em decantaré..., així que podria obrir un sorteig popular, i no patiu que finalment veuré el que em vindrà en gana, amb tot les dues opcions amb més pes per aquesta nit són: “La necessitat de molts, pesa més que la de uns pocs, o que la d’un mateix”, o bé, “Per mi l’home més llest del mon, no és més que el més llest dels tèrmits”, ja us diré com ha acabat la nit i perquè m’he decidit al final, amb tot i per ser franc no acabo de comprendre la fal•lera i el desig de molts al veure les pel•lícules de vampirs (i sento dir-vos, que no tots els vampirs són uns ben plantant, serveixi jo com a botó...), no entenc aquesta capacitat de crida, possiblement si deixessin triar en quin tipus de monstre us voldríeu convertir la gran majoria diria sense ni tan sols pensar-s’ho “Collons en un vampir!!, viure molts anys, ser sempre jove, sortir de nit, lligar a tutti pleni, on he de signar!!”, eisss que ser vampir no és estar de botellon tot el temps ni ser descendent dels assidus al Kronen, en tot cas i com a molt un lector de Heroes... i aleshores em pregunto: “Amb tot, un s’ho ha pensat clarament el que vol dir això?”, de fet, fa gràcia que fàcilment passaríeu de persones normal a monstres necessitats de matar a persones com les que teniu al costat, perquè no us enganyeu, el beuratge de True Blood encara no és del tot efectiu, i la set no és simplement la necessitat fisiològica del que es beu, és tot el que comporta, com tot bon etòleg us dirà, en moltes espècies d’animals l’important de la cacera no és la pressa final, sinó tot el procés en si, i no oblideu que els vampirs no deixem de ser uns animalons més... amb tot només dir-vos que la visió de la cinta no és més que allò que els humans creieu dels vampirs, que no deixa de ser tan fals o tan exagerat com allò que els vampirs creiem dels humans, i com a mostra un senzill botó, per molt jove (de cos) que un sigui, qui es pot creure que un vampir amb forces anys sobre la seva esquena es comportarà com un jovenet, en pla sensació de morir 90210 Beverly Hills, això possiblement ho faria algun vampir amb el síndrome de Peter Pan però us puc assegurar que qualsevol vampir “normal”, si aquesta paraula servei per definir un vampir, actuaria i de fet actua de forma força diferent, recordeu que el poder del vampirs ens ve del simple fet que ningú creu en nosaltres, i ningú té por d’allò en el que no creu, i ben mirat, ni tan sols existim per a la gran majoria i pels que existim som uns tipus encantadors de collons,així que jo us dic, que existeixo i escric... (parafrasejant a una altra bona pel•lícula), doncs bé, em queden dos opcions per veure, la primera: “La brutícia acumulada de tot el sexe que practiquen i de tots els assassinats que fan els hi arribarà a l’alçada de la cintura i totes les putes i els polítics aixecaran el cap i cridaran: “salva’ns”... i jo miraré cap a baix i xiuxiuejaré “no”” ( i que consti que no són paraules de la Tura, tot i que pensant-ho bé, ho podrien ser), o l’altre opció: “Curiositat, insaciable curiositat...” que també és el que desperta la humanitat...

2 comentaris:

maria ha dit...

Fas una por,vampir...^-^.
Jo també vull veure True blood.

Molon labe ha dit...

Ahh, quan vulguis veiem la sang de veritat.... la veiem i... veus, ja m'ha entrat la set...