La força del vampir recau en el fet que ningú creu en ell

dilluns, 16 de novembre del 2009

entrada 330-2 (any 2)

Ja hi tornem a ser, i mireu que em vaig prometre no tornar a fer llenya de l’arbre caigut, però... si és que s’ho busquen i a més amb ganes, ara entenc el somriure del que es llegia abans la premsa, abans que em recaigués aquesta tasca en mi, i mireu que vaig pensar: “Què collons (un que és un mal parlat), si ara em pagaran per llegir les notícies”, doncs bé, ara he vist que hem paguen per llegir i patir les notícies, l’altre dia ja vaig deixar dos perles sobre el que em vaig trobant cada cop que obro la premsa, però avui ja ha estat superior a les meves forces, i crec que fins i tot per un dilluns és excessiva una columna com la que he llegit (us deixo l’enllaç per tal que vosaltres mateixos ho valoreu)....
Enllaç
Bé, després de llegir la columna crec necessari advertir que hi ha gent que segurament acabaria amb l’espècie humana (ells inclosos), per tal que els animalons recuperessin els seu espai natural i no tinguessin que patir-vos més (i no penso valorar aquesta idea, que ja hi havia 12 micos pensant el mateix...), amb tot, considero la columna un al•legat a favor de la zoofília, i és que clar, com es pot canviar a un gos per una persona, però en quin cap, cap, aquesta idea tan estúpida, vaja, o la teva futura parella cau bé al quisso o no cal ni que et plantegis de tenir-la com a parella, eissss i res d’anar a follar-se-la a casa seva, que aleshores qui treu el can a passejar?, res, res a treure el gos i després a matar-se a palles via webcam, i ja no parlem si l’altre té un gat, aleshores s’ha de ser enemic de per vida i matar-se a cops de somier sota el crit de “Només en pot quedar un!!!!”, que voleu que us digui, ja sé que em repeteixo, però trobo que hi ha gent a qui els caps de setmana no senten bé, possiblement si follessin més i pensessin menys a tots els hi aniria millor, i el problema és que es creuen el que escriuen, i el que em fa gràcia és que molt possiblement permeti que un pugui canviar de parella humana, ara el que no es pot canviar, és de parella animal, el que ella ha unit a la terra no ho separa ni el Deu dels gossos al cel (o a la canera on sigui, que segurament també l’hauran abandonat), i el graciós del tema, és que no tan sols està en contra de deixar el gos a la canera, sinó que simplement està en contra de deixar el gos, un cop s’ha tingut, suposo que si algú tingués un fill amb una estranya al•lèrgia als gossos, i no trobés a ningú a qui donar el seu gos, acabaria per donar el fill (entenc que aquest seria el raonament lògic...), brutal, senzillament brutal, uissss, perdoneu, guauuu, senzillament guaaaauuu i diria més, reguaaaauuuu...

2 comentaris:

maria ha dit...

Hi ha gent molt estranya...
Que tremolin els mitjans quan et llegeixen^-^.

Molon labe ha dit...

Jo crec que més que gent extranya hi ha animalets rars...