La força del vampir recau en el fet que ningú creu en ell

dimecres, 4 de febrer del 2009

entrada 61 (any 2)

A vegades em pregunten si dins dels vampirs també hi ha classes, castes, o famílies, bé com a ex-humans que som, no podem ser perfectes, i si.... hem agafat alguns dels vicis de la nostra denostada humanitat, entre ells el intentar creure que hi ha gent millor que d'altres pel simple fet de neixament, la gent oblida molt ràpid, que els nobles no ho són per voluntat divina, sinó perquè s'ho han sabut muntar divinament (aquesta frase com sempre, no és meva, és de la polla records :) ). Amb tot, tenim dos famílies, les dues europees i les dues en una lluita constant per poder i per proclamar-se la família primigènia de l'espècie. Primer tenim el Weggner, una família que posa els seus orígens documentats en la Grècia clàssica, d'on van emigrar posteriorment a centre Europa, i per un altre costat els Smittrali, família resident a l'actual Itàlia però que diuen tenir un origen en l'estepa russa. Al contrari del que podrieu pensar, tot i les disputes, no hi ha actes de violència ( o almenys des de fa segles) entre les dues famílies, és més acostumen a compartir vicis i virtuts a parts iguals, jo personalment he lluitat tan per una com per l'altre, i m'he ficat al llit amb unes i altres, sense poder a dia d'avui determinar quines ofereixen més plaers. Si voleu que us sigui francs, sempre he preferit les mortals, el fet de tenir un temps limitat obliga a aprofitar el moment i no perdre el temps, quan es té una eternitat per endavant els polvos setmanals poden passar a polvos centanuals, que no centanals.... I és clar, cent anys d'acumulació.... pot fer baixar el pes específic d'un, un xic més avall del melic.
De fet la relació d'aquestes dues famílies té molt i alhora poc a veure amb una famosa obra de teatre que teniu els humans...
En Verona, escena de la acción,dos familias de rango y calidadrenuevan viejos odios con pasióny manchan con su sangre la ciudad.

De fet l'he vista milers de vegades, i crec que com en tot els humans demostreu en ella una doble punt de vista, per un costat sempre he escoltat crítiques de les tonteries que es diuen en l'obra, de l'increible que és, i del recarregat del llenguatge.... però sento dir-vos que no he vist mai dones més predisposades que aquelles a qui se'ls hi sap parlar, i en el fons sou terriblement romàntics, el que passa, és que com tot, fer-ho és un art, i l'art té una bona part d'inspiració i una part encara més gran de sacrifici i formació, i ahhhhh, recordeu, recordeu, els humans ho voleu tot fàcil, i doncs per que dir galanteries i perdre el temps quan el que es vols és simplement sexe.... com en tot, perdeu el mon de vista, el plaer no s'obté en la relació, el plaer s'obté en tot el que va entre la primera salutació, i la darrera respiració compartida, conformar-se només amb el climax, ens fa perdre tot el que va al mig, però suposo que aquesta deu ser una altra de les vostres necessitats, la necessitat d'anar ràpid per no perdre l'oportunitat ens fa, que a manca d'errors i pèrdues esdevinguem millors. De fet a qui no li agradaria que li digeussin...

JULIETADime, ¿cómo has llegado hasta aquí y por qué?Las tapias de este huerto son muy altasy, siendo quien eres, el lugar será tu muertesi alguno de los míos te descubre.
ROMEOCon las alas del amor salté la tapia,pues para el amor no hay barrera de piedra,y, como el amor lo que puede siempre intenta,los tuyos nada pueden contra mí.
JULIETASi te ven, te matarán.
ROMEO¡Ah! Más peligro hay en tus ojosque en veinte espadas suyas. Mírame con dulzuray quedo a salvo de su hostilidad.
JULIETAPor nada del mundo quisiera que te viesen.
ROMEOMe oculta el manto de la nochey, si no me quieres, que me encuentren:mejor que mi vida acabe por su odioque ver cómo se arrastra sin tu amor.
JULIETA¿Quién te dijo dónde podías encontrarme?
ROMEOEl amor, que me indujo a preguntar.Él me dio consejo; yo mis ojos le presté.No soy piloto, pero, aunque tú estuvieras lejos,en la orilla más distante de los mares más remotos,zarparía tras un tesoro como tú.
JULIETALa noche me oculta con su velo;si no, el rubor teñiría mis mejillaspor lo que antes me has oído decir.¡Cuánto me gustaría seguir las reglas,negar lo dicho! Pero, ¡adiós al fingimiento!¿Me quieres? Sé que dirás que síy te creeré. Si jurases, podríasser perjuro: dicen que Júpiter se ríede los perjurios de amantes. ¡Ah, gentil Romeo!Si me quieres, dímelo de buena fe.O, si crees que soy tan fácil,me pondré áspera y rara, y diré « no »con tal que me enamores, y no más que por ti.Mas confía en mí: demostraré ser más fielque las que saben fingirse distantes.Reconozco que habría sido más cautasi tú, a escondidas, no hubieras oídomi confesión de amor. Así que, perdónamey no juzgues liviandad esta entregaque la oscuridad de la noche ha descubierto.
ROMEOJuro por esa luna santaque platea las copas de estos árboles...
JULIETAAh, no jures por la luna, esa inconstanteque cada mes cambia en su esfera,no sea que tu amor resulte tan variable.
ROMEO¿Por quién voy a jurar?
JULIETANo jures; o, si lo haces,jura por tu ser adorable,que es el dios de mi idolatría,y te creeré.
ROMEOSi el amor de mi pecho...
JULIETANo jures. Aunque seas mi alegría,no me alegra nuestro acuerdo de esta noche:demasiado brusco, imprudente, repentino,igual que el relámpago, que cesaantes de poder nombrarlo. Amor, buenas noches.Con el aliento del verano, este brote amorosopuede dar bella flor cuando volvamos a vernos.Adiós, buenas noches. Que el dulce descansose aloje en tu pecho igual que en mi ánimo.
ROMEO¿Y me dejas tan insatisfecho?
JULIETA¿Qué satisfacción esperas esta noche?
ROMEOLa de jurarnos nuestro amor.
JULIETAEl mío te lo di sin que lo pidieras;ojalá se pudiese dar otra vez.
ROMEO¿Te lo llevarías? ¿Para qué, mi amor?
JULIETAPara ser generosa y dártelo otra vez.Y, sin embargo, quiero lo que tengo.Mi generosidad es inmensa como el mar,mi amor, tan hondo; cuanto más te doy,más tengo, pues los dos son infinitos.[Llama el AMA dentro.]
Oigo voces dentro. Adiós, mi bien.-¡Ya voy, ama!-Buen Montesco, sé fiel.Espera un momento, vuelvo en seguida.[Sale. ]
ROMEO¡Ah, santa, santa noche! Temoque, siendo de noche, todo sea un sueño,harto halagador y sin realidad.
[Entra JULIETA arriba.]
JULIETAUnas palabras, Romeo, y ya buenas noches.Si tu ánimo amoroso es honradoy tu fin, el matrimonio, hazme saber mañana(yo te enviaré un mensajero)dónde y cuándo será la ceremoniay pondré a tus pies toda mi suertey te seguiré, mi señor, por todo el mundo.
AMA [dentro]¡Julieta!
JULIETA¡Ya voy!-Mas, si no es buena tu intención,te lo suplico...
AMA [dentro]¡Julieta!
JULIETA¡Voy ahora mismo!-..abandona tu empeñoy déjame con mi pena. Mañana lo dirás.
ROMEO¡Así se salve mi alma...!
JULIETA¡Mil veces buenas noches!
Sale.
ROMEOMil veces peor, pues falta tu luz.El amor corre al amor como el niño huye del libroy, cual niño que va a clase, se retira entristecido.
Vuelve a entrar JULIETA [arriba].
JULIETA¡Chss, Romeo, chss! ¡Ah, quién fuera cetreropor llamar a este halcón peregrino!Mas el cautivo habla bajo, no puede gritar;si no, yo haría estallar la cueva de Ecoy dejaría su voz más ronca que la míarepitiendo el nombre de Romeo.
ROMEOMi alma me llama por mi nombre.¡Qué dulces suenan las voces de amantes en la noche,igual que la música suave al oído!
JULIETA¡Romeo!
ROMEO¿Mi neblí?
JULIETAMañana, ¿a qué hora te mando el mensajero?
ROMEOA las nueve.
JULIETAAllá estará. ¡Aún faltan veinte años!No me acuerdo por qué te llamé.
ROMEODeja que me quede hasta que te acuerdes.
JULIETALo olvidaré para tenerte ahí delante,recordando tu amada compañía.
ROMEOY yo me quedaré para que siempre lo olvides,olvidándome de cualquier otro hogar.
JULIETAEs casi de día. Dejaría que te fueses,pero no más allá que el pajarilloque, cual preso sujeto con cadenas,la niña mimada deja saltar de su manopara recobrarlo con hilo de seda,amante celosa de su libertad.
ROMEO¡Ojalá fuera yo el pajarillo!
JULIETAOjalá lo fueras, mi amor,pero te mataría de cariño.¡Ah, buenas noches! Partir es tan dulce penaque diré « buenas noches » hasta que amanezca.
Tonto i estúpid per creure en unes paraules que algú acusaria de buides i banals, molt possiblement, però fins i tot sent un mort en vida, em sento a vegades més viu que vosaltres, i sense vergonya de dir el que sento i el que penso, i que algú sense sentiments digui el que sent ja és estrany.... o bé és un mentider.....