La força del vampir recau en el fet que ningú creu en ell

diumenge, 1 de febrer del 2009

entrada 58 (any 2)

Humanitat, humanitat, suposo que hauria de ser allò que us defineix als humans, però en tinc alguns dubtes, primer caldria definir que és la humanitat, i aleshores ens treobem en:
f. Conjunto formado por todos los seres humanos:han declarado el monasterio patrimonio de la humanidad.
Sensibilidad, compasión, bondad hacia los semejantes:le acogió con mucha humanidad.
Corpulencia, gordura:intentó levantarse, pero rodó de nuevo con toda su humanidad.
pl. Rama del conocimiento que incluye la historia, la literatura, las lenguas clásicas y modernas y el arte, entre otras disciplinas caracterizadas por no tener una aplicación práctica inmediata:en la reforma educativa ha resultado polémico el nuevo papel de las humanidades.
Bé mirant la definició d'humanitat els humans em sembleu el sers amb menys humanitat.... amb tot suposo que hi deu haver apreciacions, avui és dissabte nit, bé parlant amb propietat ja és diumenge de matinada, i tinc sed... suposo que alguna persona en la seva gran humanitat estarà disposada a satisfer la meva sed, de fet ja és diu que la humanitat, és la sensibilitat, compasió i bondat cap als semblants.... i estic segur que ningú podria descobrir la meva manca d'humanitat, així doncs la vostra gran bondat és el que permet satisfer la meva sed.... encara tinc en les meves mans un got de la darrera ofrenda i mentre el buido recordo que els humans penjeu massa dels batecs del cor, i que aquest no és més que un organ, com sempre doneu valor a coses que per si soles poc valor tenen, o algú s'ha preguntat mai el que val un kilogram de cors al mercat??.