La força del vampir recau en el fet que ningú creu en ell

dilluns, 23 d’agost del 2010

entrada 593-2 (any 2)

Brutal, senzillament brutal, fa unes horetes del primer post i ja m’han caigut algunes estirades d’orella tot dient que no tinc una percepció emocional del tema (valents collons del concepte) i que l’únic bo del tema és que finalment els han alliberat… que voleu que us digui, jo no ho vec tan clar, primer perquè no sé com nassos es justificaran els futurs atemptats finançats per l’estat espanyol/català, ainsss si, m’oblidava que l’estat no hi tindrà res a veure, l’estat només ha donat uns milions a un grup terrorista i el que en faci amb aquests diners ja no és responsabilitat de l’estat, tot i que deu suposar que els dedicaran a fer jardins d’infants, llars de jubilats o un col·lecta per captar verges per motivar al personal de one way ticket… doncs mireu, si els diners no són el problema i senzillament es tractava de salvar unes vides haver donat els milionets a l’Àfrica o altres països i segurament es salvarien moltes més vides que dos, ahhh, però és clar no serien aquelles dos vides… i després escoltar que els tipus no faran declaracions no els filmaran fins que diguin etc… ostres, ja que tots et paguen el rescat que menys que acceptis passar un xic pel tub… però mireu tinc l’esperança que la pròpia organització a la que pertanyen filmi i ho vengui al millor postor, i sinó temps al temps… i després escoltar que faran una roda de premsa tot i que no respondran a preguntes, no sé, cada cop que ho escolto agraeixo més ser un vampir i no un humaimbecil, i clar després em deien “I si fos un amic teu? Què?”, doncs senzill, si fos un amic meu aquest amic meu tindria clar que ningú mouria un dit per anar-lo a buscar, perquè saben que quan accepten jugar-se els quartos senzillament se’ls juguen, la seva vida no és una partida de playstation amb pausa, reinici o comodí de l’estat… avui per una canal anaven informant sobre com funcionen els països davant els segrestos dels seus ciutadans, el Regne Unit no negocia, França negocia tot i que sempre que pot intenta alliberar-los, i Espanya senzillament es baixa els pantalons, ja ho heu vist no en una, ni en dos, ni en tres, sinó senzillament en totes les ocasions que algun espavilat ha agafat com a hoste a un ciutadà espanyol, ja ho vaig dir fa un temps, al final us haurien de jutjar a tots per ser còmplices amb terroristes, ja que finançar les seves activitats no deixa de ser una forma d’ajuda al terrorisme, i no em toqueu els collons tot dient que els heu ajudat per causes humanitàries, això ho podeu explicar a les famílies dels morts que hi hagi en el pròxim atemptat, tot i que aleshores ja haureu tingut temps i ganes d’oblidar… ja m’ho va dir el bo del Carlos fa temps: “Amb el temps els que han pagat aprenen a oblidar (la memòria sempre és sel·lectiva), i a mirar tot xiulant cap un altre costat sense perdre el seu somriure de veritables fills de puta, ja que mentre a ells no els hi toqui tot va bé… perquè en el fons tothom es mereix un castic menys un mateix… i gràcies a això de feina no me’n falta”, ahhhhh i encara em cal veure qui pagarà el viatge, els metges i tot el muntatge que s’ha fet…. Clar!! Vosaltres, però vosaltres contents que s’ha fet per un motiu humanitari…