La força del vampir recau en el fet que ningú creu en ell

dilluns, 6 de setembre del 2010

entrada 605-3 (any 2)

Abans de res, deixar-vos un link per tal que quedi clar que Molon labe no és cap nom, i que abreviar-ho com a Molon no deixa de ser una tonteria de l’alçada d’un campanar, així que després d’aquest aclariment pels de ciències, estalviadors de lletres i gent barallada amb el grec… (vaja, grec…), jajajajajajaja, mireu aquestes vacances vaig estar convidat a un sopar, el tipus que ens va convidar és un bon jan, una ànima temerosa de Deu (com diria l’església), doncs bé, tot just abans de començar el sopar el tipus que em mira amb un xic de preocupació i em deixa anar “Saps?, avui m’han dit que tothom té una cançó o banda sonora que el pot definir, i la veritat és que no em ve present cap que em defineixi… tu que hi dius?”, ainsss, davant la gosadia de fer certes preguntes un hauria d’estar disposat a rebre certes respostes, però em vaig estar (encara no havia sopat) i vaig esperar un xic, el tipus va agafar aire de nou per seguir “No sé, pensava que igual Gladiator…”, “O, Conan!” li vaig dir, “Conan!” va repetir ell allargant el nom i notant com en cada lletra els seus muscles s’anaven inflant; suposo que era el moment de preguntar-li si li agradaven les pelis de romans, i els homes amb el tors nu i plens de suor barallant-se… i aleshores em va venir al cap el que m’havia dit una altra persona no feia massa, ara hi ha una prova més ràpida per descobrir l’índex d’amor pel greguisme més tradicional… segons aquest conegut (a ell li havien dit, m’ho va remarcar més de tres vegades aquest punt que semblava vital), l’esperma té gust a soja, així doncs si algú et demana un iogurt de soja o directament llet de soja ja pots saber de quin peu calça… bé, suposo que és un acudit amanit després de veure el personatge que ara anuncia els productes de soja, però se’m va quedar i vaig estar a un pel de preguntar-li al meu amfitrió, però al final vam anar canviant de temes; el sopar força bé, ara el millor va ser al final quan algú va demanar un cafè amb llet i li van portar un tub de llet condensada (ainssss, el mal que pot fer la imatge d’un tub amb llet condensada en segons quines mans i segons el grau d’etilisme del personal, i més quan s’intenta evitar que caigui la darrera gota…), doncs res davant la pregunta del perquè de la llet condensada, la resposta va ser “És que només tenim llet de soja…”, ainsss no havia rigut tan des de feia temps….

7 comentaris:

maria ha dit...

Gust de soja?jejeje...

Anònim ha dit...

ais.... miri que no saber que no és un nom....

Queen ha dit...

Interessant...però, no es deixi enganyar,a soja res de res...

Ana Carles ha dit...

Per favor quin sacrilegi que hem comés! No se pas si ens mereixem el perdó després de modificar el seu... com li dic? ni se m'acudeixi dir-li nom!
Sap? és que jo sóc més de llatí que de grec...

Molon labe ha dit...

Estimada Maria, després de veure l'opinió de la Queen, queda clar que no prova la soja o lo altre...

Apreciat/da anònim/a, ja ho veu, amb el sistema educatiu que tenen els humans no esperava menys si vol que li sigui sincer...

Benvolguda Queen, gràcies per resoldre el dilema...

Estimada Ana, crec que serien vostès mateixos els que harien de decidir si es perdonen o no i no enxiponar la pilota al sostre d'altres, i com pot veure encara escric el seu nom amb una "n"... I no calia que em digués que és més del llatí que del grec, no la veia fent pràctiques de grec...

Ana Carles ha dit...

Si es que no es pot fer broma per aquí que a la mínima reps, i ves a saber per on....
Per cert, molt agraïda per lo de la "n"

Molon labe ha dit...

Benvolguda Ana, pot fer totes les bromes que li vinguin en gana en aquest blog que seran benvingudes, només el senzill fet que pensi un xic en aquest blog ens omple de joia...