La força del vampir recau en el fet que ningú creu en ell

dilluns, 26 de gener del 2009

entrada 54 (any 2)

El fet de viure molts anys ens dóna un cert avantatge a la resta de la gent, de fet hem vist tantes vegades com A porta a B que alhora porta a C, que només a l'intuir el pal tort de l'A ja sabem que acabarem a C, el temps que triguem o el camí que farem entre els tres punts pot ser un misteri però el final ens és conegut. Doncs bé, avui he vist una A, així doncs ja sé que hi haurà una C no gaire lluny, a vegades fins i tot a mi m'arriba a molestar que un sol gest o sensació, ens permeti als vampirs descobrir la veritable naturalesa humana, a vegades tinc una certa sensació a "l'encantador de gossos".... tot i que els meus gossos i gosses, no sigui que s'enfadin les erices cabrejades caminen a 2 potes, i fa segles que no pixen marcant el territori (cosa d'agrair).... Així doncs, avui hem tingut una revelació, i ara ja escolto el tic-tac del temps qui amb un somriure cabronàs em dibuixa una preciosa C a l'aire...
Ummm suposo que ja deus haver tingut temps suficient per saber qui és l'Aniel..... Em jugo un pèsol a que contestarà qui no saps el que ha de contestar... els humans sou així.... A->B->C.... avorrits fins l'infinit, i amb la desgràcia, que no es pot dir allò de..... fins a l'infinit i més enllà....