La força del vampir recau en el fet que ningú creu en ell

divendres, 2 de gener del 2009

entrada 37 (any 2)

Hola de nou i ja hi tornem a ser..... després d'ajudar al Pare Noël (ell fica el regals i jo les mossegades...) i a l'espera de començar a ajudar als Reis Mags (ells fiquen més regals i jo torno mossegar), aprofito per escriure... primer!! dir que no tot el que escric s'ha de prendre al peu de la lletra.... si fos així i les meves paraules s'haguessin de prendre com a certeses universals, us diria a totes les meves amigues que quan quedem vingueu sense roba interior i predisposades a deixar-vos mossegar ;), amb tot, crec que les paraules s'han de prendre en la seva justa mesura. I ja parlarem del darrer comentari deixat.....
Amb tot, ja hi som, el segon dia de l'any i de fet no difereix molt del darrer de l'any anterior... crec que els humans no milloreu amb els anys, possiblement us convertiu cada cop en me predibles i avorrits, però això suposo que ja va amb la pròpia essència humana. Amb tot, i com a un intermig entre el Pare Noël i els Reis us faré un regal... voleu conèixer si aquest o quin serà el vostre any??, doncs res de més fàcil, agafeu la data del vostre naixement i la descomposeu en números unitaris, per exemple en el meu cas 23-4-1478 seria 2-3-4-1-4-7-8 un cop fet això els sumeu 2+3+4+1+4+7+8= 29, que no és més que 2+9= 11 que a la seva vegada no és més que 1+1 = 2. Un cop feta aquesta operació, descomposem l'any en curs de la mateixa manera 2009, seria 2-0-0-9 i sumat 2+0+0+9 = 11 que descomposat seria 1+1=2. I voila!! ja ho tenim aquest és un any ideal pels 2, com és el meu cas.... Ummm, fa segles hi havia gent que vivia d'aquestes tonteries, jo un cop en vaig conèixer un, el vellet Achmed, que si el voleu pronunciar és: A (flema).... jajajajaja, perdoneu però és un altre acudit vampíric. Doncs el vell Achmed es dedicava a fer aquest tipus de jocs, era un tipus genial, sempre acabava les seves prediccions amb una frase, et mirava de fit a fit i et deia: "Però si vol una darrera predicció... li puc dir i aquest cop de franc que acabarà per morir...", un veritable geni el vell Achmed.