La força del vampir recau en el fet que ningú creu en ell

dimarts, 23 de juny del 2015

entrada 1079-2 (any 8)


Sempre m’ha sorprès la necessitat vital de forces humans de cagar quelcom en aquest món (bé, he de dir que cagar a algú només de la part femenina de la humanitat... de moment), doncs això, el fet que es converteixi en una fita quelcom tan personal com tenir descendència, i quan miro als que conec em queda clar que la descendència mai és per millor el present, o directament el present està força cardat... fa temps algú em va dir que fills només els haurien de tenir aquells que els poden tenir, frase que em fan tallar cada cop que alguna de les erices cabrejades ve a demanar o justificar absències a la feina... i clar aleshores et diuen que si no en tinguessin de fills... al que un no pot més que somriure per dir “El món seria un lloc millor”, de fet si el món de cop perdés un terç o directament la meitat de la població mundial seria un lloc força més agradable, i davant la teoria dels grans nombres la probabilitat de follar pràcticament es quedaria constant, així que no em puc prendre massa seriosament els darrers dinar i sopars on el tema de la xicalla és omnipresent i on hi ha un intent de fer mini-jo’s de tot aquells nou vinguts, ningú vol un nen més tonto que ells però tampoc cap de més espavilat, els volen a imatge i semblança, el que em treu un somriure perquè ja ho va provar algú de fer al personal a imatge i semblança i ja heu vist com us va... fins i tot per un vampir aquest increment de la població fa que alimentar-se passi de ser un acte necessari i on un en gaudia a ser un buffet lliure on moltes vegades per molt que mengis sempre et quedes amb gana, perquè darrerament a tot se li diu humà...fa poc en un dels cursos que em fan fer vaig demanar als presents si cap (per accident) sabia que era un Rubicon, o si sabien que volia dir l’expressió “Hannibal ad portes”, o senzillament si entenien que volia dir “Do ut des”, la cara m’ho va fer veure clar i encara més un dels comentaris “Això està passat de moda!!”, vaig somriure “Exacte, i els que ho deien era molt millors que vosaltres, i com vosaltres varen creure que expressions més velles també estaven passades de moda... perquè ells eren la hòstia i tots els que havien vingut abans uns pringats... així que d’aquí a uns segles quan us mirin us diran que ells són la hòstia i vosaltres uns pringats, i no podré més que donar-lis la raó”, m’ha fet gràcia la mirada de sorpresa i cabreig dels tipus tallada amb un “O algú de vosaltres em pot dir quelcom que hagi fet que desperti el més mínim bri d’orgull?, sou els fills d’una societat ociosa que ha cregut que us pot donar el que no tindreu, us han volgut donar la felicitat i vosaltres us heu cregut que tindreu, és més, creieu que teniu el dret de tenir-la. Però sento dir-vos que ni us la podien donar, ni us la podien garantir, i menys encara en teniu cap dret... heu vingut a estar una estona aquí per passar a ser oblidats, sou les paraules de palla d’una magna obra on només alguns renglons mereixen ser recordats i poques paraules rememorades... sou el fracàs de l’evolució, tot un èxit d’aquesta societat, però un fracàs de l’evolució...”