La força del vampir recau en el fet que ningú creu en ell

dijous, 18 de desembre del 2008

entrada 35 (a compte de les que no he escrit)

Perfecció... aquest és un concepte al que els humans hi doneu dos significats, tenim per un costat la perfecció en sents abstracte com a allò que ja no pot ser millorat o que reuneix l'excel·lència en tots els seus punts. I després tenim la perfecció "d'anar per casa", i que molts de vosaltres us apliqueu diàriament, aquesta perfecció és el us fa concloure que sou millors que molts altres, i... ohhhh!!!! màgic bloqueig mental, que molt possiblement hi ha gent molt millor que vosaltres. Us puc assegurar que tots els atributs dels que qualsevol humà pugui amb un orgull desmesurat evidenciar, acaben per o ser res, un cop el senyor temps ve i en diu "Hola!" amb aquell somriure filldeputa que sempre té. Amb tot, suposo que aquest deu ser un altre dels encants que teniu els humans, el ser capaços de valorar el que teniu temporalment tot i que després vulgueu allargar fins l'infinit el resultat. Fa molts segles, vaig tenir la sort (o no), de conèixer una noia molt maca, qui òbviament va envellir com tot bon mortal, finalment la vaig canviar per una flor fresca, i ella va intentar donar valor al fet qeu s'hi m'havia entregat el que un dia havia estat quedava vinculat per sempre... o grannnn errorrrrr, si es juga amb la bellesa s'ha d'acceptar que si arriba algú amb una grau superior al teu, simplement has perdut, aquest mon té unes regles naturals, i una de les que em fa més gràcia és que els canvis ens afecten a tots, el meu avi sempre em deia "en els cementiris antics hi havia una inscripció: tal com et veus em vaig veure, i tal com em veus et veuràs". Amb tot, aprofiteu el temps que teniu i feu excessos dels que us han deixat, que ja vindrà el Sr. Temps a dir "Hola!", i recordeu sempre somriu com un bon filldeputa.
I per finalitzar us deixo unes paraules en francès....
Mais aussi que diable allait-il faire,
Mais que diable allait-il faire en cette galère ? ...
Philosophe, physicien,
Rimeur, bretteur, musicien,
Et voyageur aérien,
Grand risposteur du tac au tac,
Amant aussi -– pas pour son bien ! --
Ci-gît Hercule-Savinien
De Cyrano de Bergerac
Qui fut tout, et qui ne fut rien.