La força del vampir recau en el fet que ningú creu en ell

diumenge, 24 de juny del 2012

entrada 1025-2 (any 5)


L’estava mirant, suposo que algú ho titllaria de delicte avui en dia, però no fa massa ja seria una dona en edat de donar fills, s’ha mogut al llarg de llit cercant-me i no ha pogut més que treure’m un somriure, al meu cap han vingut les paraules que m’havien dit no feia massa temps:


-Portarme como un adulto que es? Tener 30 años y vivir como un viejo que no sabe disfrutar de la vida?-

Encara recordava les seves paraules ahir per la nit “Et tinc de dir, que és la primera vegada que ho faig amb un home” em va dir tota seriosa, vaig somriure “Mira em guanyes, que jo encara mai ho he fet amb un home…” ella es va relaxar i es va deixar anar… aquest matí la mirava des de la porta on sonava això… suposo que deu tenir com objectiu vital el salvar ànimes com la meva, tot intentant demostrar-se que tothom és recuperable, porto cinc-cents anys en aquest món i força més temps fa ja que soc coneixedor que acabaré cremant a l’infern, la gent com nosaltres no és gens recomanable, li podria presentar a forces dels meus amics i ella no entendria a cap d’ells, li podria presentar al bo del Tom qui era expert en solucionar problemes, com ell em deia “Per matar a algú el millor és saber qui importa…”, encara el recordo dient “Miri, tinc a certa persona qui li pot interessar que visqui i a qui jo no tinc ganes de matar, i tot ho podem solucionar si decideix deixar aquest món pel seu propi peu…”, tothom té algú a qui valora més que a la seva pròpia vida i en cas contrari, aquest algú no mereix cap respecte i se’l pot matar sense masses problemes… podria haver tornat al llit i fer que em despertava amb ella, hagués estat força romàntic, però un ja no està per aquestes coses, m’he sorprès mirant el rellotge mentre em preguntava com trigava en despertar-se i deixar-me el meu espai, no va ser una bona idea portar-la ahir per la nit, de fet ben mirat, no hi ha masses bones idees, ella ha obert els ulls i m’ha mirat, quasi que m’ha forçat a tancar els ulls, la felicitat és contagiosa, quasi tan com dèbil, s’ha aixecat i ha vingut cap a mi, tenia clar que el seu sol contacte podria purificar alguns segles del meu comportament, però una vida al seu costat no seria suficient per purgar el que he estat “Crec que la teva mare et deu estar buscant…” ella m’ha mirat i sense dir res s’ha començat a vestir, suposo que deu sortir més fàcil quedar com un fill de puta que iniciar una relació, i més quan un té clar que la cosa no anirà a més, ella oblidarà i cercarà la felicitat i un senzillament deixarà passar el temps…